Blogger Layouts

http://kesahdiariku.blogspot.com


Myspace Butterflies Icons

LIFE IS TO SHORT
TO WAKE UP WITH REGRETS
LOVE THE PEOPLE WHO TREAT YOU RIGHT
AND FORGET THE ONES WHO DON'T!
BELIEVE THAT EVERYTHING
HAPPENS FOR A REASON.
IF YOU GET A CHANCE - TAKE IT
IF IT CHANGE YOUR LIFE - LET IT
NOBODY SAID LIFE WOULD BE EASY
THEY JUST PROMISED
IT WOULD BE WORTH IT







KEHIDUPANKU

19 March 2011




KEHIDUPANKU


                                 Aku menangis di sebalik senyuman
                              Sebab tue k0wang tak pernah nampak
                                                        Aku menangis
                              Di sebalik senyuman dan gelak ketawa
                    Sebenarnya tersifat kemurungan dan kesedihan
                                     Yang tak hilang dalam hidupku
                            Aku Cuma mengharapkan seorang insan
                                 Tak kira lelaki mahupun perempuan
                         Untuk mengubat kesedihan yang selama ini
                                                 Menghantui  diriku!
                           Aku semakin hilang 0wng yang aku sayang
                                                             Aku tahu
          Aku nie siapa yang hendak menghalang ketentuan tgakdir!
                                        Aku hanyalah manusia biase
                                        Aku menjadi semakin lemah
                          Kerana kehilangan 0wng di sekeliling aku
                                                             Oh Tuhan!
                                  Engkau hantarlah seseorang untuk
                                      Menguatkan semangat ku dalam
                             Meneruskan kehidupanku yang perit ini
               Hilangkanlah semua kesedihan yang lama aku pendam
                                                      Di dalam hati ini
                                         Aku dah tak tahan lagi untuk
                                                       Menanggugnye..

0 comments:

Post a Comment