Blogger Layouts

http://kesahdiariku.blogspot.com


Myspace Butterflies Icons

LIFE IS TO SHORT
TO WAKE UP WITH REGRETS
LOVE THE PEOPLE WHO TREAT YOU RIGHT
AND FORGET THE ONES WHO DON'T!
BELIEVE THAT EVERYTHING
HAPPENS FOR A REASON.
IF YOU GET A CHANCE - TAKE IT
IF IT CHANGE YOUR LIFE - LET IT
NOBODY SAID LIFE WOULD BE EASY
THEY JUST PROMISED
IT WOULD BE WORTH IT







Followers aku yang ke 200 & 222

16 May 2012
Assalamualaikum..
hari nie aku nak promote blogger yang berada di
rangking 200 & 222 dalam followers aku..
bagi followers yang berada pada rangking ke 100 & 111 aku
mntak maap xsempat nak promote blog korang..
nak selit kan at cni aku xingat la plak sape yang duk pada rangking tu..
maap sekali lagi..hehehe
so aku teruskan dengan promote blog pada rangking 200
l
l
l
V
nie bukti followers aku yang ke-200 (^_^)
korang berminat nak korek rahsia die??..jom kite terjah


  follower ke 200 melaporkan diri ;o http://farra-
  izzaty.blogspot.com/2012/05/segmen-up-
  follower-tambah-kenalan.html
klik BUDAK TOMEI at bawah
oppss..tercopy gambo tuan tanah plak..hehehe
maap ye tuan tanah saya kutip gambo awk untuk promote..
nak copy header xdpat so copy gambo tuan tanah pon jadi la kn..hehe :P

aku teruskan dengan blogger yang ke-222
cantik no die :)
l
l
l
V
nie bukti yang mengatakan die followers aku yang ke-222


Join this site




   

korang berminat nak korek rahsia die juge??..jom kite terjah
klik HEADER CUTE at bawah
Nur Farahuda's blog
nah yang nie baru dapat copy header die..cute kan girl-girl
balah kiri n kanan tu mcm tuan tanahnye juge..hehe (^_^)

TAMAT promote blog tuk hari nie (^_^)
sekain
p/s : pada tuan tanah get ready untuk tetamu2 yang bakal terjah ke rumah anda (^_^)



1 comments:

  1. Unknown said...:

    Gamba sape la tu heehe.Btw tahniah la yer ~,~

Post a Comment