Blogger Layouts

http://kesahdiariku.blogspot.com


Myspace Butterflies Icons

LIFE IS TO SHORT
TO WAKE UP WITH REGRETS
LOVE THE PEOPLE WHO TREAT YOU RIGHT
AND FORGET THE ONES WHO DON'T!
BELIEVE THAT EVERYTHING
HAPPENS FOR A REASON.
IF YOU GET A CHANCE - TAKE IT
IF IT CHANGE YOUR LIFE - LET IT
NOBODY SAID LIFE WOULD BE EASY
THEY JUST PROMISED
IT WOULD BE WORTH IT







Bubble Gum Versi Dulu-Dulu

03 April 2012
salam..sambung merapu lagi..(^_^)
skrang nak merapu sal bubble gum versi dulu-dulu..
ala dulu msti korang rjin ge kdai dkat2 rumah then borong banyak2
bubble gum..nak2 bubble yang versi tattoo..
korang beli banyak2 semta nak kumpul tattoo
yang tertampal pada kulit bubble gum tu..betul x??
aku pon pnah la wat time kecik2 dulu..hehehe
asal bli jew amik bnde tu then cabutkan dari kulit tu 
tampal at tangan..balik2 kena marah ngan mak sebab pakai tattoo
tampa tanya..hehehe
lepas2 dari tu bila bli bubble gum mcm tu..
amik tattoo tu tampal at cermin2 yang ade lam uma tu..
itu pon kna marah pasai wat kotor cermin uma...hahahha (seronok jadi kecik)
dah tampal at tangan xleh at cermin xleh..alih2 aku ge tampal at almari baju aku tu..
penuh satu pintu almari tu aku kejekan..time tampal at situ mak xtau xkna marah la..hehehe
bubble gum rase die xtahan lame..
first kunyah ade la rase best + manis..main tiup2 jadi belon
dah nak masuk 5 minit xde rase hape dah..jadi tawar + nak muntah..hahaha
ecok2 ge bli lain plak..dah jadi habit mkan bubble gum hari2..huhu
bnde murah + sedap = sape xnak kn..
sekian cerita merapu aku yang kedua kalu buat hari nie..
nah at bawah tu aku sertakan gambo bubble gum yang penah dikunyah 
kowg pada satu masa dulu..sekarang pon ade age kot tpi
jarabg2 jumpe..jom layan
l
l
l
l
l
V
nie contoh antara bebnyak tattoo yang ade..
dah mcm pemadam pon ade..hehhe
nah perisa strawberi
nie yang jenis bubble gum yang berperisa
macam2 perisa ada..


 

2 comments:

  1. salam,,hey follow my blog! insyaAllah i will follow urs.. ^_^

    http://penhijaupenpink.blogspot.com/

  1. done follow you..thanks singgah sini (^_^)

Post a Comment