Blogger Layouts

http://kesahdiariku.blogspot.com


Myspace Butterflies Icons

LIFE IS TO SHORT
TO WAKE UP WITH REGRETS
LOVE THE PEOPLE WHO TREAT YOU RIGHT
AND FORGET THE ONES WHO DON'T!
BELIEVE THAT EVERYTHING
HAPPENS FOR A REASON.
IF YOU GET A CHANCE - TAKE IT
IF IT CHANGE YOUR LIFE - LET IT
NOBODY SAID LIFE WOULD BE EASY
THEY JUST PROMISED
IT WOULD BE WORTH IT







Tora vs Ding Dang vs Jo Jo

03 April 2012

salam..cerita cerita cerita..xde langsung idea nak campak at sini tuk dijadikan cerita..
dah sekian lame membuta idea..ari nie baru terasa nak menepek idea at cni..
entri merapu aku ari nie permainan/kotak Tora vs Ding Dang vs Jo Jo..
aku rase kowg2 msti pnah merasa memborong bnyak2 bnde tu..
bli kotak tu semata nak kejar permainan yang ad dalam tu..
biskut + coklat tu korang campak tepi jew..hehehe
aku pon pnah la borong bebnyak benda alah tu
time sekolah2 dlu..tpi yang bnyak diborng permaian/kotak 
Ding Dang jew..sebab munasababnye kotak tu la paling murah antara 
yang lain..isi dalam tu lebih kurang dengan permainan/kotak Tora ngan Jo Jo jew..
tpi entah kenapa mahal ari tora pon aku xtau..
sebab kotak2 die besar??hmmm..xmgkin
sebab permainan lam tu lebih berkualiti??hmm..mungkin
tpi aku negok same jew..hehhe
sebab biskut + coklat lam tu lagi sedap??hmmm..boleh jadi juge
jadi tukang jual tu jew la yang tau ape sebab die lagi mahal dari Ding Dang..hehehe
sekian sajew cite merapu aku kali nie..
nah layan jew la gambo yang dikutip dari google search nie (^_^)
l
l
l
l
l
l
l
l
V
Ding Dang vs Tora vs Jo Jo

Ding Dang
nah harge sekotak baru RM0.70--> kebawah

Tora
nah harga sekotak Tora RM1.20
isi perut dalam kotak Ding Dang ngan Tora nie x jauh 
beza pon sebenarnye..negok at atas tu..betulkan..

Jo Jo
permaian lam tu best ckit la dari tora ngan ding dang..
makanan tu pon agk lain dari tora ngan ding dang..
mgkin disebabkan itu hargenye berbeza..
harga sekotak Jo Jo xdpat dikesan..hehe
xclap aku lam RM2.00 gitu la..







0 comments:

Post a Comment