Blogger Layouts

http://kesahdiariku.blogspot.com


Myspace Butterflies Icons

LIFE IS TO SHORT
TO WAKE UP WITH REGRETS
LOVE THE PEOPLE WHO TREAT YOU RIGHT
AND FORGET THE ONES WHO DON'T!
BELIEVE THAT EVERYTHING
HAPPENS FOR A REASON.
IF YOU GET A CHANCE - TAKE IT
IF IT CHANGE YOUR LIFE - LET IT
NOBODY SAID LIFE WOULD BE EASY
THEY JUST PROMISED
IT WOULD BE WORTH IT







Tetiba gatai tangan nak menaip cerita merapu

05 April 2012
salam..
first2..mula2..yang pertama dan sekaki dengannya..
ari nie aku tetiba jew nak menaip ape yang aku 
rase dan ape yang aku ngah pikirkan..
ari nie sesangat la bosan..
lau ade keje cikit pon jadi la..nie duk 
melangok at dpan pc nie 24 jam..
waduh tension aku...huhuhuhu
nak 
ONLINE
l
l
l
V
aduh susah betoi la nak buleh kew online..
nak online FB endak buleh..
nak online YM pon sangkut2..
dah online pon xbuleh ape nak buat..
xkan nak berborak ngan pc nie..gile hape..hahahha
nak 
TERBANG KE BELOG OWG
l
l
l
V
part nie lagi tension..
baru jew bukak satu tab baru dah
tersangkut2..salah sape nie??
line?? pc??
last2 pa yang aku dapat nie ha
l
l
l
l
V
ini la yang aku duk mikir tanpa jawapan..
nak pusing2 at sini pon dkat 15 minit baru keluar 
laman sesawangnya..
malas la nak karang cerita..nak tau mcm
mne kapal terbang buleh terbang pegi
klik at tajuk bosar tu..6t  dpat la jawapan die..
ble nak 
MENTELAAH NOVEL
l
l
l
V
mula bukak page satu ade la skit fell
nak mentelaahnya..
ble nak masuk page seterusnya......
bek sana bek sini..
ah bising gile..naik tension aku..
nak mentelaah pon xjadi..
satu hape pon cerita xlekat..
tetiba jew rasa nak 
MAIN CHAT
l
l
l
V
tunggu punye tunggu 
kembar merepek aku x online2..
nak chat pon line mcm siput baby!!
akhirnye
l
l
l
l
l
V
ape yang aku dapat buat seharian nie???
nie lah hasil die..
menaip + merapu + mengarut = hilang sikit rase tension aku 
abis dah karangan merepek aku..
sekian :(

2 comments:

  1. baru follow blog awak..kalau ada masa lapang, singgah la blog sy..kalau sudi follow la sekali..wink (^_-)v

  1. done follow you..thanks sudi singgah :)

Post a Comment